سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم دردلش است . [امام عسکری علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :5
کل بازدید :9499
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/7/7
2:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
صالحی[21]
(((( هزینه کردن برای آموزش ، بهترین سرمایه گذاری است . ))))) اینجانب صالحی تجربیات پانزده ساله خود را در زمینه آموزش و تعلیم کودکان مختلف در اختیار علاقه مندان قرار می دهم .

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
زمستان 92[16]

در آموزش مفاهیم ریاضی ابتدا کودک با وسایل ملموس آن مفهوم را ببیند و بعد روی کاغذ شکل آن را بکشد و سپس علامت های ریاضی را بنویسد و در نهایت فارسی آن علامت ها را یا بگوید و یا بنویسد . گاهی اولیاء عنوان می کنند کودک ما همه مفهوم ها را می داند فقط مسئله را نمی تواند حل کند.                                  

ریاضی                                                  

مثلا برای آموزش مفهوم جمع ابتدا گردو ها را به کودک دهید و سپس دو گردو را با سه گردو در بشقابی قرار دهید از کودک بخواهید بگوید چند گردو با چند گردو در بشقاب قرار گرفته  سپس بخواهید کودک همین گردو ها را در کاغذ بکشد و بعد علامت 2+3=5 را بنویسد و آن را بخواند دو گردو با سه گردو می شود 5 گردو و سپس فارسی علامت را بیان کند به این صورت من 2 گردو داشتم مادرم هم به من 3 گردو داد حالا من 5 گردو دارم  یادتان باشد این قسمت آخر همان مسئله هست .( قابل توجه اولیایی که عنوان می کنند کودک ما همه مفهوم ها را می داند فقط مسئله را نمی تواند حل کند  کودک در این قسمت آخر ضعف دارد )